Tuesday, June 26, 2007

Terima Kasih CNI


Terima Kasih CNI.... dan kepada semua yang terlibat di Syarikat CNI. Bermula dari Dato' Dr Koh, Mr Tan, Mr Liew, Mr Sam, Mr. Chan, En. Idril, Vivian, Cindy, Cheong, Morina, Amy, Meiling, Liza, Cg Asri, Baizura, serta semua staf-staf , MDAMs serta pengedar-pengedar CNI. Tak ketinggalan juga kepada SiFOO yang dihormati Cikgu Gan Ah Seng..
Saya begitu terharu apabila apabila pihak syarikat CNI, Director dan CEO berkali-kali menghubungi saya untuk berbincang tentang saya. Tentang keputusan saya untuk berhenti dari CNI. Pengarah dan CEO tidak jemu-jemu untuk membantu saya sekiranya saya perlukan bantuan.. baik dari segi kewangan atau dari segi yang lain...
Dari situ, saya dapat lihat yang mereka begitu perihatin terhadap saya... tapi apa yang saya boleh buat... hanya dapat mengucapkan terima kasih berjuta-juta terhadap pelawaan itu dan sememangnya saya amat meghargainya..
Dari raut wajah Cikgu Gan yang saya kenal 12 tahun di CNI dan raut wajah Mr Sam... jelas menampakkan keikhlasan di hati mereka yang mereka begitu "caring" terhadap saya, sehinggakan saya rasa bersalah jika tidak menerima tawaran dari anda berdua... saya takut dikatakan "sombong" dan tidak bersyukur..
Tapi, apa kan daya... sudah sememangnya sehingga hari ini, saya berani katakan yang ianya telah ditakdirkan akan perpisahan ini.
Walaubagaimanapun perhubungan kita sebagai kawan adalah tetap seperti biasa. Dikesempatan ini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada semua, serta DOA saya untuk CNI agar lebih "luarbiasa", lagi dan lagi....

9 comments:

Dr Fulus said...

Bos,

tolong bagitau kami, lepas berhenti CNI apa yg bos buat.
Perniagaan apa yg bos buat, boleh kami ikut. sama-sama boleh jadi kaya.

Jet Li (m) said...

Haha.. Dr Fulus, itu soalan bagus.. buat masa ni saya belum buat apa-apa. Tengoklah.. kalau ada rezeki, hajat hati nak rehat dulu seminggu dua. Tapi saya masih ada menulis tentang MLM di blog saya di http://www.mlmsifOO.com

Kalau anda masih lagi aktif MLM, bolehlah singgah disitu untuk mencedok beberapa tips yang ada disana. Tq..
me..
Jet Li(M)

Unknown said...

assalamualaikum key,

Demo memang Power luar biasa baik .

Semangat demo sentiasa membara ( SEMANGAT SPIDERMAN) dalam melakukan apa saja bisness networking samada offline atau Online biz atau on the ground biz dan underground biz.

Teruskan perjuangan anda . Ingat kata kata Hang Tuah " Buat baik berpada-pada, Buat jahat jangan sekali" dan

JANGAN AMBIL kata kata Hang Jebat " Buat baik berpada pada , buat jahat biar kepalang "

SEE U AT THE TOP !

sekian,

Jet Li (m) said...

Wah hebat komen dari "Dr Offshore Expert"... ni dari mana pulak Dr ni...
Ambo tak cang lagi sapo ni.. Alhamdulillah lah demo kata kawe hebat... semoga kawe akan hebat dan bersyukur pada Allah..

Kawe harap demo pon juga HEBAT dan terus Powerrrr..

Kalu ada masa call lah kawe, masih lagi nombor lama lagi.. Good luck dan jumpa anda di Kutub Utara

AlHumairaa Kids Centre, (known as Geniuskidscentre) Bandar Baru Bangi said...

ss

AlHumairaa Kids Centre, (known as Geniuskidscentre) Bandar Baru Bangi said...

ss

Antara Mata, Hati dan Minda Perkasa said...

Assalamualaikum Zulkey as Jet Li,

Saya selalu membaca tentang anda di internet daripada perbincangan mengenai CNI sehingga anda join Usana.

Persoalan? Kenapa Join Usana?

2. Siapa webmaster usana4all?

3. Anda selalu disebut oleh anak-anak uia di young enterpr club sebagai individu cepat naik dalam usana? mereka your downline ke?

4. My bro says you are the hardworking person... tapi peliknya anda bekerja kat rumah? so dalam sistem mlm kat malaysia...boleh hidup ke cara mcm tu...?

NIat di hati nak sembang panjang dgn u.. boleh bagi your email address?

tq. ex-mlm producer

Jet Li (m) said...

mindasurvival.. terima kasih banyak. Minta maaf kerana terlambat membalas komen anda..
Anda boleh menghubungi saya melalui email mzjetli[at]gmail.com

selamat bertemu di alam maya..
saya bekerja 80% secara online..
InsyaAllah ianya boleh dijalankan jika memahami cara-caranya.
tq

CERITA BONUS CNI said...

salam bro?

terkazut gak saya bila dapat tahu ada gak JUTAWAN CNI yang resign CNI..ni..sya tak tau nak komen apa2 coz belum siasat pun hal yang sebenarnya berlaku...saya dapat maklumat ni pun dari perbincangan rakan2 di fb..tak pe lah,apa pun saya doa kan agar bro berbahagia dengan kehidupan bro sekarang ni..ALHAMDULILLAH...AMIN..