Saturday, June 16, 2007

Great Wall


Gambar kenangan bersama di Great Wall
Saya sentiasa menatap gambar ini, setiap kali gbos atau motivasi, saya sentiasa menunjukkan gambar ini..
Dari kiri MDAM : Jamil, Tuan A, RA, myself dan Tony
Saya sangat bangga kerana dapat mencecah kaki bersama direct upline saya RA dan Tuan A. Jamil juga kelihatan gembira bersama Tony (sebagai up-up line Jamil).
Terima kasih juga pada Tony Yew kerana banyak memberi tunjuk ajar pada saya serta tak jemu-jemu menghubungi saya melalui phone untuk menasihati dan memotivasi saya.
Thanks..

6 comments:

Nash said...

Bos... dengarny dah BERtahun x berjumpa ngan MDAM T.Anuar, ada masalah peribadike ngan dia?

x d/line

Jet Li (Malaysia) said...

Terima kasih "ronggeng" kerana sudi bertandang kesini.

Tentang MDAM Ta, memang dah setahun lebih saya tidak berjupa dengan beliau, bahkan ramai juga leader2 dan downline2 beliau di KL pun tidak berjumpa.

Saya tidak ada masalah peribadi dengan beliau bahkan saya hormati beliau sebagai upline dan guru saya dalam CNI.

Sejak beliau mempunyai masalah kesihatan suatu ketika dahulu, saya cubua menghubungi beliau tetapi agak sukar untuk berhubung secara direct dengan beliau setelah beberapa kali mencuba. Saya beranggapan bahawa beliau tidak mahu diganggu buat sementara waktu. Kali terakhir saya berjumpa beliau ialah di suatu majlis perkahwinan salah seorang dline beliau di Penang. (2th yg lepas rasanya)

Saya sentiasa mendoakan kesihatan beliau dan semoga beliau berada dalam kesuksessan dunia dan akhirat. Amin

Zam-Nuar KT said...

Assalamualaikom....
Saya sungguh merindui CNI. Suatu ketika saya merupakan penikmat tabung kereta tapi tak la sehebat En. Zulky...S class.Itu cerita dulu yang segala2nya tak seindah cerita... Saya terpaksa kehilangan kereta kerana tabung tak mampu nak isi... mungkin itu kelemahan saya.
Kini saya memulakan hidup baru dengan syarikat jualan langsung lain. Syarikat ini mengigatkan saya dengan suasana CNI dulu-dulu, teringat kisah2 lama... terasa seronok di sini. Yang lebih seronok untuk melayakkan bonus lebih mudah di sini. Tak pening dengan macam mana nak clear stok dan alhamdulillah pendapatan saya kembali seperti dulu. Bezanya tiada tabung kereta. Jika En. Zulky atau sesiapa sahaja yang berminat dan masih tercari-cari, boleh bergabung dengan saya, operasi di Pantai Timur dan office di Melaka.
Pelan hybrid di sini sangat mudah dan hebat.
Hubungi saya 6013-9076190 atau 6013-9258298. Bersama kita mencipta kejayaan.

Nash said...

Assalamualaikum....

Sekali lagi saya terpanggil tuk bertanya ttg seseorg yg mengelar diriny 'PK'. Siapa sebenarny 'PK' ni... PULUT KACAU ke... Ini andaian sya yg naif ttg cni...
Kalau benar kenapa 'PK' aka "RB" mempertikaikan CNI.
Tetapi tidak hairanlah sbb 'PK' pun sering merunggut cuma tidaklah segagah En. Zulkey yg berani merebut peluang. Apakah runggutan yang pernah disampaikan oleh 'PK' sama masalah dengan En. Zulkey iaitu BONUS MDAM CNI BUKAN BESAR MANA... ADA DIANTARA MDAM tidak dapat maintain bonus kereta.... Apa statement 'PK' aka "RB" ini benar?

Jet Li (m) said...

Zam-Nuar KT dan ronggeng...!!

En Zulkey ni berhenti CNI bukan sebab sebab Bonus atau tabung kereta. Soal Tabung kereta itu bukan masalah..

Kalau Ronggeng dan Zam-Nuar KT perasan... Di CNI, ada beberapa orang yang pakai S Class, Tapi yg En Zulkey punya yang paling Besar iaitu S320, bukan S280.

Untuk pengetahuan pembaca blog ni, Sampai hari ini... En Zulkey masih lagi Maintain S320 tu... ada sesetengah yang lain dah "hilang" s320. Kalau En Zulkey tak lepas tabung kereta pun, tiap2 bulan boleh dapat lebih RM15k dari DC...laa

En Zulkey berenti CNI kerana dia nak "mendaki" Gunung yang lebih tinggi..

En Zulkey tak pernah putus asa... "never Give up"

Tahun 2008 En Zulkey nak cuba beli BMW740L pulak..!!

Red Ferrari said...

Mr. Jet Li
...Tiba-tiba shj aku rasa rindu sangat nak jumpa TA, RA, MZH(anda), MZH.
Ronggeng ni satu hal-masalah peribadi lah..apa lah..
Kau tanya soalan yang OK sikit pada jet Li, boleh tak? Nak "busy body" hal-hal remeh.
Kepada Zam-Nuar, selamat berjaya buat anda..saya tolong jawabkan bagi pihak Jet Li..
/////
Ronggeng, pada pendapat saya, tdk perlu anda mengutarakan hal bonus "MDAM CNI terlalu banyak atau sebaliknya". Sebaliknya berikan mereka tahniah kerana mereka telah berjaya.
////
Ronggeng-nuar-zam, kau faham tak Jet Li @ pembantu jet Li tu dah angin..apa ra lu, tarak faham kaa...